"Paper Modeling" №381, yacht Excalibur 36 "Pendragon", розробник - Альберт Дрибник, масштаб 1:25.
Е. Г. ван де Штадт спроектував Excalibur у 1962 році, проект виглядав дуже схожим на збільшену версію його вже дуже успішних проектів Pionier, які були ранніми зразками крейсерських яхт з окремими лопатковими кермами, у той час, коли більшість крейсерських яхт все ще мали довгі кили з кермами, підвішеними до кіля. Всі корпуси Excalibur були відлиті Tylers, із вбудованим свинцевим баластом та формуванням зі склопластику. Корпуси були в основному дороблені на верфі Southern Ocean Shipyard в Пулі, яка побудувала близько 50 таких яхт, але деякі також були дороблені в Голландії різними верфями. Повідомляється, що небагато пізніших зразків мали змінений підводний профіль з плавцем і скелевим кермом. Excalibur виграли чемпіонат RORC Class II у 1963, 1964 та 1965 роках, але в міру розвитку гоночних конструкцій з більшою шириною та меншими кільми вони перестали бути конкурентоспроможними, за винятком штормової погоди. Тепер вони є гарним прикладом класичної крейсерської гоночної яхти, дуже здібними та міцно збудованими яхтами для відкритого моря або прибережних круїзів. Придбати таку яхту можна і зараз.
Цей журнал містить модель яхти на 1968р.
Модель середнього рівня. Є двосторонній друк вітрил на тонкому папері. Є запас кольору. Текстова інструкція українською, польською, німецькою, англійською мовами.
До журналу доступні лазерна різка та вітрила
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Paper Modeling" №381, yacht Excalibur 36 "Pendragon", разработчик - Альберт Дрыбник, масштаб 1:25.
Э. Г. ван де Штадт спроектировал Excalibur в 1962 году, проект выглядел очень похожим на увеличенную версию его уже очень успешных проектов Pionier, которые были ранними образцами крейсерских яхт с отдельными лопаточными рулями, в то время, когда большинство крейсерских яхт все еще имели длинные кили с рулями, подвешенными к килю. Все корпуса Excalibur были отлиты Tylers, с встроенным свинцовым балластом и формовкой из стеклопластика. Корпуса были доделаны в основном на верфи Southern Ocean Shipyard в Пуле, которая построила около 50 таких яхт, но некоторые также были доделаны в Голландии различными верфями. Сообщается, что очень немногие более поздние образцы имели измененный подводный профиль с плавником и скеговым рулем. Excalibur выиграли чемпионат RORC Class II в 1963, 1964 и 1965 годах, но по мере развития гоночных конструкций с большей шириной и меньшими килями они перестали быть конкурентоспособными, за исключением штормовой погоды. Теперь они являются хорошим примером классической крейсерской гоночной яхты, очень способными и прочно построенными яхтами для открытого моря или прибрежных круизов. Купить такую яхту можно и сейчас.
Данный журнал содержит модель яхты на 1968г.
Модель среднего уровня. Присутствует двусторонняя печать парусов на тонкой бумаге. Есть запас цвета. Текстовая инструкция на украинском, польском, немецком, английском языках.
К журналу доступны лазерная резка и паруса
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Обкладинка, інструкція, схеми/Обложка, инструкция, схемы:
Деталі на тонкому папері/Детали на тонкой бумаге:
Деталі на ватмані/Детали на ватмане: