№350, ironclad "Le Redoutable"

Обговорення моделей випущених у видавництві "Орел"

Модератор: Михаил Орёл

№350, ironclad "Le Redoutable"

Сообщение wolf » 17 окт 2023, 15:32

"Paper Modeling" №350, ironclad "Le Redoutable", розробник - Альберт Дрибник, масштаб 1:200.

Броненосець «Redoutable» - сталевий броненосець з центральною батареєю, побудований для ВМС Франції в 1873-1878 роках. Перший сталевий військовий корабель у світі. У проекті «Редутабль» французам вдалося уникнути багатьох помилок своїх колишніх проектів. Це був потужний, добре озброєний і адекватно скомпонований броненосець, з гарною стійкістю і високою мореплавністю. Доктрина на відповідність бортового та погонного/ретирадного залпу за кількістю важких гармат, вперше реалізована у цьому проекті, надалі стала наріжним каменем французьких дизайнів до кінця XIX століття. Крім того, французам вдалося побудувати його досить швидко - від закладки до вступу в дію минуло всього 5 років. Активно служив у 1880–1890-х на Середземному морі. В 1901 був присутній у складі французької ескадри при придушенні Боксерського повстання в Китаї. Списаний у 1910 році і проданий на злам.

Цей журнал містить модель броненосця на 1878 р.

Модель складного рівня. Є двосторонній друк деталей і вітрил на тонкому папері. Є запас кольору та друк гвинтів металіком. Коротка текстова інструкція російською, польською, німецькою, англійською мовами.

До журналу доступні фототравлення, лазерна різка, вітрила та палуби
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Paper Modeling" №350, ironclad "Le Redoutable", разработчик - Альберт Дрыбник, масштаб 1:200.

Броненосец «Redoutable» - стальной броненосец с центральной батареей, построенный для ВМС Франции в 1873-1878 годах. Первый стальной военный корабль в мире. В проекте «Редутабль», французам удалось избежать многих ошибок своих прежних проектов. Это был мощный, хорошо вооруженный, и адекватно скомпонованный броненосец, с хорошей остойчивостью и высокой мореходностью. Доктрина на соответствие бортового и погонного/ретирадного залпа по числу тяжелых орудий, впервые реализованная в этом проекте, в дальнейшем стала краеугольным камнем французских дизайнов до конца XIX века. Кроме того, французам удалось построить его довольно быстро - от закладки до вступления в строй прошло всего 5 лет. Активно служил в 1880-1890-х на Средиземном море. В 1901 году присутствовал в составе французской эскадры при подавлении Боксёрского восстания в Китае. Списан в 1910 году и продан на слом.

Данный журнал содержит модель броненосца на 1878 г.

Модель сложного уровня. Присутствует двусторонняя печать деталей и парусов на тонкой бумаге. Есть запас цвета и печать винтов металликом. Короткая текстовая инструкция на русском, польском, немецком, английском языках.

К журналу доступны фототравление, лазерная резка, паруса и палубы
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Обкладинка, інструкція, схеми/Обложка, инструкция, схемы:
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение
Изображение

Деталі на тонкому папері/Детали на тонкой бумаге:
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение

Деталі на ватмані, шаблони/Детали на ватмане, шаблоны:
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение
Четыре колеса возят тело, а два - душу.
Лучше иногда падать, чем никогда не летать.
Аватара пользователя
wolf
 
Сообщения: 51
Зарегистрирован: 13 авг 2015, 19:30
Откуда: Винница x4_wolf

Вернуться в Обговорення журналів "БМ"

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 8