№352, multirole aircraft Avro Anson

Обговорення моделей випущених у видавництві "Орел"

Модератор: Михаил Орёл

№352, multirole aircraft Avro Anson

Сообщение wolf » 19 окт 2023, 17:40

"Paper Modeling" №352, multirole aircraft Avro Anson, розробник - Ігор Кунєєвський, масштаб 1:33.

Авро Енсон – британський багатоцільовий літак. Створений конструктором компанії A.V. Roe (Avro Aircraft). Літак вперше піднявся в повітря 24 березня 1935 р. Серійний літак, позначений як Anson Мк1, злетів 31 грудня 1935 р. Avro Anson двомоторний вільнонесучий моноплан з низькорозташованим крилом, змішаної конструкції, воєнізований варіант проектованого цивільного літака Avro. Від свого цивільного прототипу відрізнявся потужнішими двигунами, озброєнням з двох кулеметів калібру 7,69 мм і невеликим бомбовим навантаженням. Екіпаж складався з трьох осіб: пілота, пілота-штурмана та стрілка-радиста. Усього було збудовано 11 029 літаків різних модифікацій. Останній «Енсон» був випущений у 1952 році. Літак знаходився у виробництві 17 років і експлуатувався до 28 червня 1968 року.

Цей журнал містить модель Авро Енсон Mk. I K6183 (ZK-RRA, реєстр Нової Зеландії) – єдиний у світі придатний до польотів літак Anson Mk I (забарвлений під K6183 VX-B). Він є результатом 10-річного проекту відновлення, зробленого в Нельсоні, Нова Зеландія, Робіном та Біллом Рідами та їхньою командою. Цікава історія оригінального K6183, ескадрилії VX-B. Це перша бойова втрата літака британських ВПС у Другій світовій війні (фактично збитий у повітряному бою). 5 вересня 1939 року екіпаж атакував німецький He.115 (M2+FH of 1./KuFlGr 160) біля Фрізських островів і був збитий вогнем у відповідь. Склад екіпажу: лейтенант L.H. Edwards (перший британський офіцер Другої світової війни, взятий у полон), сержант Alexander Oliver Heslop (23 роки, загинув), рядовий Geoffrey Sheffield (18 років, загинув), старший рядовий John Quilter (22 роки, загинув). За іронією долі, саме підбитий ними гідролітак Heinkel He115 прийшов на допомогу, приземлившись у морі, щоб витягти їх із хвиль. Лейтенанта було взято в полон, решту трьох членів екіпажу так і не було знайдено (вважаються «зниклими безвісти і імовірно мертвими»), і пам'ять про них увічнена на меморіалі Королівських ВПС (Runnymede Memorial).

Модель середнього рівня. Є двосторонній друк деталей. Коротка інструкція російською, англійською, польською та німецькою мовами.

До журналу доступна лазерна різка
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Paper Modeling" №352, multirole aircraft Avro Anson, разработчик - Игорь Кунеевский, масштаб 1:33.

Авро Энсон - британский многоцелевой самолёт. Создан конструктором компании A.V. Roe (Avro Aircraft). Самолёт первый раз поднялся в воздух 24 марта 1935 г. Серийный самолёт, обозначенный как Anson Мк1, взлетел 31 декабря 1935 г. Avro Anson двухмоторный свободнонесущий моноплан с низкорасположенным крылом, смешанной конструкции, военизированный вариант проектируемого гражданского самолета Avro 652A. От своего гражданского прототипа отличался более мощными двигателями, вооружением из двух пулеметов калибра 7,69 мм и небольшой бомбовой нагрузкой. Экипаж состоял из трех человек: пилота, пилота-штурмана и стрелка-радиста. Всего было построено 11 029 самолетов различных модификаций. Последний «Энсон» был выпущен в 1952 году. Самолет находился в производстве 17 лет и эксплуатировался до 28 июня 1968 года.

Данный журнал содержит модель Авро Энсон Mk. I K6183 (ZK-RRA, реестр Новой Зеландии) - единственный в мире пригодный к полетам самолет Anson Mk I (окрашен под K6183 VX-B). Он является результатом 10-летнего проекта восстановления, предпринятого в Нельсоне, Новая Зеландия, Робином и Биллом Ридами и их командой. Интересна история оригинального K6183, эскадрильи VX-B. Это первая боевая потеря самолёта британских ВВС во Второй мировой войне (фактически сбитый в воздушном бою). 5 сентября 1939 года экипаж атаковал немецкий He.115 (M2+FH of 1./KuFlGr 160) у Фризских островов и был сбит ответным огнем. Состав экипажа: лейтенант L.H. Edwards (первый британский офицер Второй мировой войны, взятый в плен), сержант Alexander Oliver Heslop (23 года, погиб), рядовой Geoffrey Sheffield (18 лет, погиб), старший рядовой John Quilter (22 года, погиб). По иронии судьбы, именно подбитый ими гидросамолет Heinkel He115 пришел на помощь, приземлившись в море, чтобы вытащить их из волн. Лейтенант был взят в плен, остальные три члена экипажа так и не были найдены (считаются «пропавшими без вести и предположительно мертвыми»), и память о них увековечена на мемориале Королеских ВВС (Runnymede Memorial).

Модель среднего уровня. Присутствует двусторонняя печать деталей. Короткая инструкция на русском, английском, польском и немецком языках.

К журналу доступна лазерная резка
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Обкладинка, схеми, шаблони/Обложка, схемы, шаблоны:
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

Деталі на тонкому папері/Детали на тонкой бумаге:
ИзображениеИзображение

Деталі на ватмані/Детали на ватмане:
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение
Четыре колеса возят тело, а два - душу.
Лучше иногда падать, чем никогда не летать.
Аватара пользователя
wolf
 
Сообщения: 51
Зарегистрирован: 13 авг 2015, 19:30
Откуда: Винница x4_wolf

Вернуться в Обговорення журналів "БМ"

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 6