№362, protected cruiser C-3 "Baltimore"
Добавлено: 25 мар 2024, 10:00
"Paper Modeling" №362, protected cruiser C-3 "Baltimore", розробник - Олександр Кустов, масштаб 1:200.
Конструкція крейсера ґрунтувалася на проекті британської фірми «Армстронг», створеної нею для участі у конкурсі на будівництво бронепалубного крейсера для іспанського флоту. Програвши конкурс, сер Генрі Армстронг продав креслення американському флоту. Проект був типовим «елсвікським крейсером», які у помітних кількостях «Армстронг» будував експорту. На відміну від свого прототипу «Есмеральди», «Балтімор» мав корпус з високими бортами, напівбаком та напівютом, що забезпечило йому досить пристойну для його водотоннажності мореплавність. Як і інші «елсвікські крейсери», він не ніс вітрильного рангоуту. «Балтимор» оцінюється істориками флоту, як найкращий американський крейсер, збудований у 1880-х роках.
Цей журнал містить модель крейсера на 1890р.
Модель складного рівня. Є двосторонній друк деталей. Є запас кольору та друк металіком деяких деталей. Коротка текстова інструкція українською, польською, німецькою та англійською мовами.
До журналу доступні фототравлення, лазерне різання та палуби
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Paper Modeling" №362, protected cruiser C-3 "Baltimore", разработчик - Александр Кустов, масштаб 1:200.
Конструкция крейсера основывалась на проекте британской фирмы «Армстронг», созданного ею для участия в конкурсе на постройку бронепалубного крейсера для испанского флота. Проиграв конкурс, сэр Генри Армстронг продал чертежи американскому флоту. Проект являлся типичным «элсвикским крейсером», которые в заметных количествах «Армстронг» строила на экспорт. В отличие от своего прототипа «Эсмеральды», «Балтимор» имел корпус с высокими бортами, полубаком и полуютом, что обеспечило ему достаточно приличную, для его водоизмещения, мореходность. Как и прочие «элсвикские крейсера», он не нёс парусного рангоута. «Балтимор» оценивается историками флота, как лучший американский крейсер, построенный в 1880-х годах.
Данный журнал содержит модель крейсера на 1890г.
Модель сложного уровня. Присутствует двусторонняя печать деталей. Есть запас цвета и печать металликом некоторых деталей. Короткая текстовая инструкция на украинском, польском, немецком, английском языках.
К журналу доступны фототравление, лазерная резка и палубы
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Обкладинка, інструкція, схеми/Обложка, инструкция, схемы:
Деталі на тонкому папері/Детали на тонкой бумаге:
Деталі на ватмані/Детали на ватмане:
Конструкція крейсера ґрунтувалася на проекті британської фірми «Армстронг», створеної нею для участі у конкурсі на будівництво бронепалубного крейсера для іспанського флоту. Програвши конкурс, сер Генрі Армстронг продав креслення американському флоту. Проект був типовим «елсвікським крейсером», які у помітних кількостях «Армстронг» будував експорту. На відміну від свого прототипу «Есмеральди», «Балтімор» мав корпус з високими бортами, напівбаком та напівютом, що забезпечило йому досить пристойну для його водотоннажності мореплавність. Як і інші «елсвікські крейсери», він не ніс вітрильного рангоуту. «Балтимор» оцінюється істориками флоту, як найкращий американський крейсер, збудований у 1880-х роках.
Цей журнал містить модель крейсера на 1890р.
Модель складного рівня. Є двосторонній друк деталей. Є запас кольору та друк металіком деяких деталей. Коротка текстова інструкція українською, польською, німецькою та англійською мовами.
До журналу доступні фототравлення, лазерне різання та палуби
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Paper Modeling" №362, protected cruiser C-3 "Baltimore", разработчик - Александр Кустов, масштаб 1:200.
Конструкция крейсера основывалась на проекте британской фирмы «Армстронг», созданного ею для участия в конкурсе на постройку бронепалубного крейсера для испанского флота. Проиграв конкурс, сэр Генри Армстронг продал чертежи американскому флоту. Проект являлся типичным «элсвикским крейсером», которые в заметных количествах «Армстронг» строила на экспорт. В отличие от своего прототипа «Эсмеральды», «Балтимор» имел корпус с высокими бортами, полубаком и полуютом, что обеспечило ему достаточно приличную, для его водоизмещения, мореходность. Как и прочие «элсвикские крейсера», он не нёс парусного рангоута. «Балтимор» оценивается историками флота, как лучший американский крейсер, построенный в 1880-х годах.
Данный журнал содержит модель крейсера на 1890г.
Модель сложного уровня. Присутствует двусторонняя печать деталей. Есть запас цвета и печать металликом некоторых деталей. Короткая текстовая инструкция на украинском, польском, немецком, английском языках.
К журналу доступны фототравление, лазерная резка и палубы
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Обкладинка, інструкція, схеми/Обложка, инструкция, схемы:
Деталі на тонкому папері/Детали на тонкой бумаге:
Деталі на ватмані/Детали на ватмане: