№391, passenger aircraft Fokker D.VII (two seats)

"Paper Modeling" №391, passenger aircraft Fokker D.VII (two seats), розробник - Юрій Єфремов, масштаб 1:33 .
Пасажирський варіант швидкісного винищувача. Розроблено фірмою Fokker Антона Фоккера. Конструктор – Райнхольд Платц. Перший політ відбувся на початку 1918 року. У лютому 1918 р. розгорнулося масове виробництво Fokker D.VII. Перші з них надійшли на фронт на початку квітня. Літак вважався найкращим німецьким винищувачем Першої світової війни. Його збільшену енергоозброєність забезпечував шестициліндровий двигун водяного охолодження Mercedes D.III потужністю 160 л. Починаючи з червня 1918 р. літак оснащувався потужнішим мотором на 185 к.с. BMW-IIIa (модифікація D VIIF) або на 180 к.с. Mercedes D-IIIau, з якими його характеристики стали ще кращими.
Цей журнал містить модель літака у забарвленні Texaco Oil Company на 1931 р.
Модель простого рівня. Детальна текстова інструкція українською, польською, німецькою та англійською мовами.
До журналу доступне лазерне різання
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Paper Modeling" №391, passenger aircraft Fokker D.VII (two seats), разработчик - Юрий Ефремов, масштаб 1:33.
Пассажирский вариант скоростного истребителя. Разработан фирмой Fokker Антон Фоккер. Конструктор – Райнхольд Платц. Первый полет состоялся в начале 1918 года. В феврале 1918 г. развернулось массовое производство Fokker D.VII. Первые поступили на фронт в начале апреля. Самолет считался лучшим германским истребителем Первой мировой войны. Его возросшую энерговооруженность обеспечивал шестицилиндровый двигатель водяного охлаждения Mercedes D.III мощностью 160 л. Начиная с июня 1918 г. самолет оснащался более мощным мотором на 185 л.с. BMW-IIIa (модификация D VIIF) или 180 л.с. Mercedes D-IIIau, с которыми его характеристики стали еще лучше.
Данный журнал содержит модель самолёта в окрасе Texaco Oil Company на 1931 г.
Модель несложного уровня. Подробная текстовая инструкция на украинском, польском, немецком, английском языках.
К журналу доступна лазерная резка
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Обкладинка, інструкція, схеми/Обложка, инструкция, схемы:






Деталі на ватмані, шаблони/Детали на ватмане, шаблоны:




Пасажирський варіант швидкісного винищувача. Розроблено фірмою Fokker Антона Фоккера. Конструктор – Райнхольд Платц. Перший політ відбувся на початку 1918 року. У лютому 1918 р. розгорнулося масове виробництво Fokker D.VII. Перші з них надійшли на фронт на початку квітня. Літак вважався найкращим німецьким винищувачем Першої світової війни. Його збільшену енергоозброєність забезпечував шестициліндровий двигун водяного охолодження Mercedes D.III потужністю 160 л. Починаючи з червня 1918 р. літак оснащувався потужнішим мотором на 185 к.с. BMW-IIIa (модифікація D VIIF) або на 180 к.с. Mercedes D-IIIau, з якими його характеристики стали ще кращими.
Цей журнал містить модель літака у забарвленні Texaco Oil Company на 1931 р.
Модель простого рівня. Детальна текстова інструкція українською, польською, німецькою та англійською мовами.
До журналу доступне лазерне різання
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Paper Modeling" №391, passenger aircraft Fokker D.VII (two seats), разработчик - Юрий Ефремов, масштаб 1:33.
Пассажирский вариант скоростного истребителя. Разработан фирмой Fokker Антон Фоккер. Конструктор – Райнхольд Платц. Первый полет состоялся в начале 1918 года. В феврале 1918 г. развернулось массовое производство Fokker D.VII. Первые поступили на фронт в начале апреля. Самолет считался лучшим германским истребителем Первой мировой войны. Его возросшую энерговооруженность обеспечивал шестицилиндровый двигатель водяного охлаждения Mercedes D.III мощностью 160 л. Начиная с июня 1918 г. самолет оснащался более мощным мотором на 185 л.с. BMW-IIIa (модификация D VIIF) или 180 л.с. Mercedes D-IIIau, с которыми его характеристики стали еще лучше.
Данный журнал содержит модель самолёта в окрасе Texaco Oil Company на 1931 г.
Модель несложного уровня. Подробная текстовая инструкция на украинском, польском, немецком, английском языках.
К журналу доступна лазерная резка
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Обкладинка, інструкція, схеми/Обложка, инструкция, схемы:






Деталі на ватмані, шаблони/Детали на ватмане, шаблоны:



